Daar gaan we dan! - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Bernadette&Hans Braber - WaarBenJij.nu Daar gaan we dan! - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Bernadette&Hans Braber - WaarBenJij.nu

Daar gaan we dan!

Door: Hans en Ber

Blijf op de hoogte en volg Bernadette&Hans

08 Juni 2011 | Nederland, Amsterdam

We zijn er klaar voor!

Gisteren avond redelijk laat nog ingepakt. Ber poetsen, Hans werken (want er moest nog wel wat af). Redelijk voldaan met het afronden gingen we rond een uurtje of 1 slapen. Om vervolgens om kwart voor 5 weer op te mogen.
Door schoonvader naar de trein gebracht, en keurig op tijd op schiphol. Vlekkeloze checkin, voor veel teveel geld 2 koffie en 2 broodjes gehaald. Toen naar de 'aviation room' gegaan (dit kregen we bij de onderhandelingen met Kuoni erbij): en we zitten nu heerlijk op relax stoelen te ontspannen.Blijkt hier alle drankjes (incl. alcohol) en eten hier gratis tot onze beschikking staat. Tip voor iedereen die gaat onderhandelen met een reisorganisatie!

We gaan zo vliegen naar LA (11 uur vliegen) en we zullen jullie daar waar mogelijk middels dit medium op de hoogte houden!

Het reisschema zier er als volgt uit:
- LA
- Phoenix/Scottsdale
-Tucson
-Phoenix / Scottsdale
- Sedona
- Grand Canyon
- Page
- Moab
- Estes park (rocky mountains)
- Custor
- San Francisco
- Monterey
- Sants Barbara
- LA

Een reis van 31 dagen, en ruim 10.000km. Druk dus! Maar we hebben er zin in!

De route (globaal met de plaatsen die we aan gaan doen) kun je xelf ook hier vinden: http://mapq.st/iYiURI
(kopieren en plakken in een internetvenster)

Tot snel!

• 08 Juni 2011 - 15:48

Mark & Esther:

Geniet van deze fantastische reis!! Het lijkt ons een prachtige route en zijn benieuwd naar alle ervaringen.

• 08 Juni 2011 - 16:46

Jannerieke:

Ik kan niet wachten op de verslagen en foto's die komen gaan ;-).
    Héééééél véééééél plezier!!! xxx

• 09 Juni 2011 - 10:28

Ildi Orbán:

Hallo lieve kids van me,
    Bedankt voor jullie levenstekens!
    Hopelijk hebben jullie goed geslapen en zijn enigszins uitgerust(?!) RUSTEN is OOK HEEL ERG BELANGRIJK....!!
    Vraagjes:
    Wat hebben jullie voor een auto gehuurd? Een automaat of niet?
    Waar sliepen jullie vannacht?
    Pas GOED op jezelf en op elkaar!!
    Fijne dagen en veel kijk- en luister- ( dieren-geluiden etc.) plezier verder!
    Heel veel liefs van Ildimama

• 10 Juni 2011 - 08:46

Ildimama:

Liefie's, hopelijk zijn er geen bosbranden in jullie omgeving?! Ik las nl. in de krant dat er in Arizona enorme bosbranden woeden die misschien ook in Colorado uit zullen breken... Willen jullie a.j.b.GOED uitkijken en GEEN risico's nemen!!
    Veel liefs,
    Ildi/mama, de bezorgde